Lotsas blatte

Vaknade idag och kunde inte undgå artikel på smp.se. Den här manen som heter Samuel Älgemalm har jag följt nu i nästan 2 år. Hans uttalanade är mycket "intressanta" och hans engagemang och åsikter i politiken och i samhället är ännu "intressantare".
Att man heter Mohammed Charachoorlo först, kommer från Irak och sedan konventerar till svensk Samuel Älgemalm är det inget konstigt med!

Men att inte lära sig
svenska åtminstone på den nivån att man kan göra sig förstådd i samhället är mycket konstigt. Att man dömer ut alla invandrare till tjuvar, bedragare och knarkare är mycket konstigt då han själv var dömd för bedrägerier för tio år sedan. Att han själv tillhör ett parti som är emot invandringen där han och hans partimedlemmar säger att alla invandrare är bidragstagare är mycket konstigt. Konstigt för att jag läste i Aftonbladet för några år sedan att Jimmie Åkesson (Partiledare för SD) hade en årsinkomst som låg på ca. 160 000 kr. Då undrar jag vilka bidrag Jimmie Åkesson lever på.

Allt detta gör mig så jävla upprör och arg då alla pratar om demokrati och hur pryd och ärlig man skall vara med då stöter man på sådant som inte ens skall få uppta en plats i tidningar och medier och ännu mindre i kommunfullmäktige.

Mitt råd till dig Samuel (Muhammed): lär dig ordentlig svenska först, det finns billiga kurser!

Och till växjöfullmäktige: Släng ut honom och gör en plats åt någon som kommer med något som är värt att tas upp.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Känns bara löjligt det han håller på med. Skaffa dig ett liv Samuel och SD!

2009-04-26 @ 13:50:39
Postat av: K

Så nu är BRÅ rasistiskt det är dom siffrorna som Samuel bygger sitt resonemang på :-)



Och om du följt honom så länge så borde du veta att han är från Iran och inte Irak.

2009-04-26 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0